Strona główna / Rozwiązania / Cisco SMARTnet

Cisco SMARTnet

 SMARTnet Q&A
 SMARTnet Data Sheet
SMARTnet Service At a Glance

 Poproś o wycenę usługi SMARTnet

W miarę rozwoju twojej sieci, dodawania nowych procesów biznesowych, systemów i usług, konsekwencje i koszty przestoju w działaniu infrastruktury sieciowej znacznie rosną, a opóźnienia w rozwiązywaniu problemów mogą doprowadzić do sytuacji, że twoje podstawowe procesy biznesowe przestaną funkcjonować.
Technologia zmienia się szybko, a utrzymanie pracowników działu informatycznego na bieżąco z najnowszymi zaawansowanymi rozwiązaniami i kwestiami bezpieczeństwa może być trudne.

Czy wyobrażasz sobie kilkudniową przerwę w działaniu twojej sieci, a w konsekwencji niemożliwość wykonywania niektórych bądź co gorsza wszystkich procesów biznesowych twojej firmy?

Twój biznes potrzebuje ciągłości działania, a twoja sieć gwarancji pełnej dostępności z zachowaniem maksymalnego poziomu bezpieczeństwa wtedy kiedy tego potrzebujesz.

Usługi Cisco Technical Support 

Redukcja ryzyka biznesowego
Usługi Cisco Technical Support wpływają na poprawę jakości usług, pozwalają zredukować do minimum niepożądane przerwy i przestoje w działaniu oraz zachować wysoką dyspozycyjność, niezawodność i odpowiedni poziom bezpieczeństwa sieci. 

Redukacja kosztów operacyjnych
Usługi Cisco Technical Support pozwalają klientom redukować koszty operacyjne, zapewniając jednocześnie wzrost wydajności w ciągu całego cyklu eksploatacji rozwiązania.

Cisco SMARTnet

Cisco SMARTnet 

Cisco SMARTnet to usługa wsparcia technicznego Cisco przeznaczona dla klientów, którzy potrzebują pełnego wsparcia technicznego w utrzymywaniu oprogramowania Cisco OS oraz gwarancji wymiany sprzętu w przypadku awarii w czasie określonym przez Service Level Aggrement (SLA). 

Cisco SMARTnet zmniejsza ryzyko związane z błędami w oprogramowaniu, problemami związanymi z bezpieczeństwem, które mogłyby negatywnie wpłynąć na dostępność, wydajność i niezawodność sieci.

Cisco SMARTnet może pomóc w zwiększeniu ogólnej sprawności operacji sieciowych i wydajności sieci, a także oferuje korzyści wynikające z bazy wiedzy i doświadczenia technicznego firmy Cisco, nowoczesnych praktyk oraz innowacyjnych narzędzi WWW.

 

 

Usługa Cisco SMARTnet oferuje:

  • Globalny 24/7/365 dostęp do Inżynierów Centrum Wsparcia Technicznego
    Cisco (TAC - Technical Assistance Center)
  • Dostęp online do bazy wiedzy i narzędzi Cisco
  • Aktualizacje oprogramowania Cisco OS
  • Wymiana sprzętu w przypadku awarii w czasie 2, 4 godzin, lub następnego
    dnia roboczego zgodnie z zakupionym typem wsparcia i warunkami SLA
  •  

     


    Serwisy Cisco SMARTnet dostępne są w poniższych opcjach:

    Czas wsparcia w Cisco TAC:

    • 8 godzin dziennie (godziny robocze od 09:00 do 17:00) w dni robocze (8x5)
    • 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu (24x7)

    Czas wymiany uszkodzonego elementu*:

    • W ciągu 2 godzin
    • W ciągu 4 godzin
    • Następnego Dnia Roboczego (NBD - Next Business Day)

    Czas działania serwisów:

    • 1 rok
    • 2 lata
    • 3 lata

    Szczegółowa list dostępnych poziomów serwisowych:

    • S2P - 24x7x2, Sprzęt + IOS
    • SNTP - 24x7x4, Sprzęt + IOS
    • SNTE - 8x5x4, Sprzęt + IOS
    • SNT - 8x5xNBD, Sprzęt + IOS
    • PREM - OnSite 24x7x, Sprzęt + IOS
    • OSP - OnSite 24x7x4, Sprzęt + IOS
    • OSE - OnSite 8x5x4, Sprzęt + IOS
    • OS - Onsite 8x5xNBD, Sprzęt + IOS
    • SU1 - 8x5xNBD, IPS + Sprzęt + IOS
    • SU2 - 8x5x4, IPS + Sprzęt + IOS
    • SU3 - 24x7x4, IPS + Sprzęt + IOS
    • SUO1 - OnSite 8x5xNBD, IPS + Sprzęt + IOS
    • SUO2 - OnSite 8x5x4, IPS + Sprzęt + IOS
    • SUO3 - OnSite 24x7x4, IPS + Sprzęt + IOS
    • SAS - Software Update
    • SAU - Software Update & Upgrade
    • SMBS - 8x5xNBD/SDS, Sprzęt

    *Inżynier TAC po weryfikacji zgłoszenia serwisowego oraz analizie incydentu podejmuje decyzję o ewentualnej wymianie uszkodzonego sprzętu. Czas dostawy nowego/sprawnego urządzenia celem wymiany uszkodzonego sprzętu liczy się od czasu wystawienia zlecenia Return Material Authorization (RMA) przez inżyniera TAC.

     

    Cisco SMARTnet vs. Gwarancja Cisco

    Należy pamiętać, że każdy sprzęt Cisco zakupiony u autoryzowanego dystrybutora objęty jest 90 dniową gwarancją (Cisco 90-Day Limited Hardware Warranty)*. Czas gwarancji liczony od dnia wysyłki sprzętu przez Cisco do dystrybutora. W przypadku awarii sprzętu w okresie obowiązywania gwarancji Cisco zobowiązane jest do wymiany sprzętu na nowy w czasie 10 dni roboczych od wystawienie RMA przez inżyniera TAC. W sytuacji jednak kiedy zakupiony sprzęt zostanie uszkodzony po czasie obowiązywania gwarancji Cisco nie ponosi żadnej odpowiedzialności za awarie sprzętu, dlatego tak ważne jest aby zakupić serwis Cisco SMARTnet. Rekomenduje się zakup serwisu razem z zakupem sprzętu, aby zapewnić ciągłość wsparcia na wypadek awarii zakupionego produktu.

    *Gwarancja zaczyna się z dniem wysłania sprzętu z fabryki Cisco i trwa 90 dni. Jeśli taka część jest magazynowana w dystrybucji przez okres dłuższy niż 90 dni od daty otrzymania sprzętu przez dystrybutora od Cisco, klient zakupuje sprzęt bez gwarancji gdyż jej czas wygasł. Jeżeli dystrybutor odsprzeda urządzenie przed upłynięciem 90-dniowego okresu gwarancji, ta gwarancja zostanie przedłużona z dniem transakcji sprzedaży na okres 90 dni. Dlatego bardzo ważne jest aby potwierdzić rzeczwyisty pozostały czas gwarancji, gdyż Cisco nie będzie odpowiedzialne po upłynięciu okresu 90 dni za jakiekolwiek uszkodzenia.
    Źródło: Cisco Limited Warranty 

    Serwis NetCareNetContractor NetCare & Cisco SMARTnet
    Kompletna opieka serwisowa twojej sieci

    Serwis SMARTnet gwartuje pełne wsparcie dla produktów Cisco jednakże jeżeli nie posiadasz odpowiednich zasobów i kompetencji nie będziesz mógł wykorzystać korzyści i możliwowści jakie daje ci ta usługa. SMARTnet nie wykryje awarii, nie zidentyfukje problemu, nie zgłosi incydentu do Cisco TAC oraz nie skoordynuje za ciebie całego procesu diagnostyki i ewentualnej wymiany uszkodzonego komponentu bądź całego urządzenia. Na koniec pozostaje aktualizacja konfiguracji w celu przywrócenia systemu do pracy z przed awarii. Za te zadania odpowiedzialny jest klient.

    Przygotowalśmy dla ciebie usługę serwisową NetCare gdzie to nam powierzysz wszystkie powyższe obowiązki a ty zajmiesz się swoim biznesem. W ramach usługi Serwis NetCare>> oferujemy pełną opiekę serwisową sieci klienta wraz z obsługą zgłoszeń serwisowych SMARTnet w Cisco TAC, koordynacją diagnostyki sprzetu i oprogramowania z inżynierami Cisco TAC, wymianę sprzętu który uległ awarii i jego konfigurację w siedzibie klienta. Dodatkow cykliczne pracę serwisowe: aktualizacje oprogramowania, aplikacji i sygnatur.

    Wszelkie znaki towarowe użyte na stronie stanowią własność uprawnionych spółek.


    © Copyright NetContractor. Wszelkie prawa zastrzeżone.