Strona główna / Usługi / Serwis NetCare

Serwis NetCare

Serwis NetCare to usługa dostępna 24h na dobę,   Serwis NetCare
7 dni w tygodniu, 365 dni w roku w ramach której oferujemy pełną opiekę serwisową sieci klienta umożliwiając zachowanie stabilności i ciągłości pracy
infrastruktury sieciowej, minimalizując czas przestoju
w przypadku awarii zapewniając szybką diagnozę i rozwiązanie problemu.

W ramach usługi Serwis NetCare realizujemy pierwszą i drugą linię wsparcia wraz z obsługą zgłoszeń serwisowych, koordynacją diagnostyki sprzętu i sieci z inżynierami TAC, wymianę sprzętu który uległ awarii oraz jego konfigurację w siedzibie klienta celem przywrócenia pełnej sprawności sieci po awarii.

Usługa umożliwia eskalację problemów i bezpośredni kontakt z naszym inżynierem CCIE zdalnie (poprzez telefon, e-mail, live chat oraz Cisco WebEx) lub w siedzibie klienta w przypadku sytuacji krytycznych.

Serwis NetCare kierowany jest do firm i instytucji, które korzystają z nowoczesnej infrastruktry IT ale nie mają kompetencji bądź zasobów do jej utrzymywania i diagnostyki.

 

 

Serwis NetCare oferuje:

  • Serwis sieci klienta w trybie 24/7/365 na terenie całej Polski
  • Wsparcie w opcji zdalnej (On-line) i u klienta (On-site)
  • Usunięcie awarii zgodnie z warunkami SLA
  • Diagnostykę i eskalację incydentu do Centrum Wsparcia Technicznego (TAC)
  • Analizę incydentu i/lub problemu z inżynierem TAC
  • Koordynację wymiany sprzętu (RMA - Return Material Authorization) z TAC
  • Podmianę uszkodzonego sprzętu w siedzibie klienta
  • Aktualizacje oprogramowania, aplikacji i sygnatur
  • Wsparcie w zakresie sposobu działania systemów objętych serwisem
  • Konsulting z zakresu wytycznych dotyczących konfiguracji systemu objętych serwisem
  • Wprowadzenie zmian konfiguracyjnych
  •  

     

    Serwis NetCare dostępny jest w poniższy opcjach w zależności od czasu wsparcia i czasu reakcji na zgłoszenie serwisowe:

    • 24x7x2 - 24 godzin na dobę, 7 dni w tygodniu, 2-godzinny czas reakcji na zgłoszenie
    • 24x7x4 - 24 godzin na dobę, 7 dni w tygodniu, 4-godzinny czas reakcji na zgłoszenie
    • 8x5x4 - 8 godzin na dobę (9-17), 5 dni w tygodniu, 4-godzinny czas reakcji na zgłoszenie
    • 8x5xNBD - 8 godzin na dobę (9-17), 5 dni w tygodniu, czas reakcji na zgłoszenie następny dzień roboczy

     

     
    Korzyści biznesowe Serwisu NetCare dla klienta:
    • Minimalizuje czas awarii sieci
    • Zwiększa produktywność biznesu
    • Obniża Całkowity Koszt Utrzymania (TCO) infrastruktury sieciowej
     

     

    W sytuacji kiedy dochodzi do problemów z siecią czas jest krytyczny by zminimalizować skutki awarii i przywrócić  jej pełne działanie. W przypadku krytycznych komponentów infrastruktury zalecanym podejściem zarządzania jest proaktywne monitorowanie sieci tak aby wykryć problemy na wczesnym etapie ich wystąpienia i zminimalizować czas niedostępności krytycznych systemów. Proaktywny monitoring sieci zaleca się w środowiskach w których oczekuje się dostępności systemów IT na poziomie 99,999%.

     

    Cisco SMARTnet 

    Cisco SMARTnetCisco SMARTnet to usługa wsparcia technicznego Cisco przeznaczona dla klientów, którzy potrzebują pełnego wsparcia technicznego w utrzymywaniu oprogramowania Cisco OS oraz gwarancji wymiany sprzętu w przypadku awarii w czasie określonym przez Service Level Aggrement (SLA).

     

    Dowiedz się więcej


    Umów się na spotkanie i poznaj
    szczegóły naszej oferty
     
    Poproś o wycenę usługi NetCare

    Wszelkie znaki towarowe użyte na stronie stanowią własność uprawnionych spółek.


    © Copyright NetContractor. Wszelkie prawa zastrzeżone.