Serwis NetCare to usługa dostępna 24h na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku w ramach której oferujemy pełną opiekę serwisową sieci klienta umożliwiając zachowanie stabilności i ciągłości pracy infrastruktury sieciowej, minimalizując czas przestoju w przypadku awarii zapewniając szybką diagnozę i rozwiązanie problemu.

W ramach usługi Serwis NetCare realizujemy pierwszą i drugą linię wsparcia wraz z obsługą zgłoszeń serwisowych, koordynacją diagnostyki sprzętu i sieci z inżynierami TAC, wymianę sprzętu który uległ awarii oraz jego konfigurację w siedzibie klienta celem przywrócenia pełnej sprawności sieci po awarii.

Usługa umożliwia eskalację problemów i bezpośredni kontakt z naszym inżynierem CCIE zdalnie (poprzez telefon, e-mail, live chat oraz Cisco WebEx) lub w siedzibie klienta w przypadku sytuacji krytycznych.

Serwis NetCare kierowany jest do firm i instytucji, które korzystają z nowoczesnej infrastruktury IT ale nie mają kompetencji bądź zasobów do jej utrzymywania i diagnostyki.

Czy Twoja firma potrzebuje proaktywnego i kompleksowego wsparcia infrastruktury IT?

Serwis NetCare oferuje

Czy Twoją firmę stać na przerwy w działaniu infrastruktury IT?

Korzyści biznesowe Serwisu NetCare dla klienta:

Dowiedz się więcej.

Umów się na spotkanie i poznaj szczegóły naszej oferty.