Serwis NetCare to usługa dostępna 24h na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku w ramach której oferujemy pełną opiekę serwisową sieci klienta umożliwiając zachowanie stabilności i ciągłości pracy infrastruktury sieciowej, minimalizując czas przestoju w przypadku awarii zapewniając szybką diagnozę i rozwiązanie problemu.
W ramach usługi Serwis NetCare realizujemy pierwszą i drugą linię wsparcia wraz z obsługą zgłoszeń serwisowych, koordynacją diagnostyki sprzętu i sieci z inżynierami TAC, wymianę sprzętu który uległ awarii oraz jego konfigurację w siedzibie klienta celem przywrócenia pełnej sprawności sieci po awarii.
Usługa umożliwia eskalację problemów i bezpośredni kontakt z naszym inżynierem CCIE zdalnie (poprzez telefon, e-mail, live chat oraz Cisco WebEx) lub w siedzibie klienta w przypadku sytuacji krytycznych.
Serwis NetCare kierowany jest do firm i instytucji, które korzystają z nowoczesnej infrastruktury IT ale nie mają kompetencji bądź zasobów do jej utrzymywania i diagnostyki.
Czy Twoja firma potrzebuje proaktywnego i kompleksowego wsparcia infrastruktury IT?
Serwis NetCare oferuje
Serwis sieci klienta w trybie 24/7/365 na terenie całej Polski
Wsparcie w opcji zdalnej (On-line) i u klienta (On-site)
Usunięcie awarii zgodnie z warunkami SLA
Diagnostykę i eskalację incydentu do Centrum Wsparcia Technicznego (TAC)
Analizę incydentu i/lub problemu z inżynierem TAC
Koordynację wymiany sprzętu (RMA - Return Material Authorization) z TAC
Podmianę uszkodzonego sprzętu w siedzibie klienta
Aktualizacje oprogramowania, aplikacji i sygnatur
Wsparcie w zakresie sposobu działania systemów objętych serwisem
Konsulting z zakresu wytycznych dotyczących konfiguracji systemu objętych serwisem
Wprowadzenie zmian konfiguracyjnych
Czy Twoją firmę stać na przerwy w działaniu infrastruktury IT?